Вівторок, 2024-04-23, 2:44 PM
Вітаю Вас, Гість
Головна » Архів матеріалів
« 1 2 ... 12 13 14 15 16 17 18 »

Відповідно до рішень Європейської Ради основною компетентністю на уроках іноземної мови є комунікативна компетентність, оскільки вона забезпечує набуття учнями вміння обговорювати проблеми, доводити власну позицію, виробляти власну точку зору, розвивати критичне і креативне мислення та адаптуватися у мовному середовищі. Тому головною метою навчання іноземної мови є розвиток у школярів здатності використовувати іноземну мову як інструмент спілкування між людьми, тобто розвиток комунікативних навичок. Їх активізація і розвиток на уроках іноземної мови можливі через застосування інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій.

Категорія: Вчителям | Переглядів: 13883 | Додав: оленка | Дата: 2011-12-18

Вітання переможцям районної олімпіади з іноземних мов!
Англійська мова:Безруков Р. (11-А), Полонська А. (10-А), Волохатюк А. (9-А), Турта А.(8-А)
Німецька мова: Зоря А. (11-А), Дзюба Н.(10-А)
 Успіхів в обласній олімпіаді!
Категорія: Учням | Переглядів: 821 | Додав: оленка | Дата: 2011-12-02

The idea of creating language portfolio is connected with the Common European Framework of Reference for Languages (CEF or CEFR) produced by the Council of Europe in 2001. It provides a common basis for learning -creating language curriculum, examinations, textbooks, etc. It describes learners’ language performance at six levels (A1 and A2 : Basic user, B1 and B2: Independent User, C1 and C2: Proficient User). The European Languages Portfolio developed from the Common European Framework of Reference for Language Learning (CEF), in order to support lifelong language learning and to promote understanding and tolerance across languages and cultures.
Категорія: Вчителям | Переглядів: 1605 | Додав: оленка | Дата: 2011-11-25

Як змусити себе вчитися? Що робити, щоб, нарешті, почати приходити на заняття вчасно? Куди подівся весь запал і інтерес до навчання? Чому домашні роботи не більше ніж формальність? - Це не питання "двієчника" і не "невдахи". Це питання, з якими зіштовхуються всі. Головне в них не в тому, що вони виникають, а те, як ми реагуємо і відповідаємо на них. Саме це визначає наші успіх чи невдачу.
Наше життя переживає як емоційні злети, так і падіння. Іноді ми бачимо в навчанні визначено ясний зміст, трохи пізніше - не бачимо нічого крім просто витраченого часу. Ніхто не сперечається, легко вчитися, коли є бажання і ентузіазм, але що робити, коли подібного і близько немає?

Категорія: Учням | Переглядів: 1772 | Додав: оленка | Дата: 2011-10-29

З жовтня місяця на базі Монастирищенської сзош № 5 розпочав роботу клуб англійської мови.Заняття клубу проводяться волонтером Корпусу миру Дж. Ван Хорн-Морісом у кабінеті Кононенко О.В. о 16 год щопонеділка (5-7 класи) та щосереди (8-11 класи).

Jesse Van Horn-Morris Presentation


Категорія: Учням | Переглядів: 792 | Додав: оленка | Дата: 2011-10-05