Субота, 2017-06-24, 6:27 PM
Вітаю Вас, Гість
Головна » Вчителям
« 1 2 3 4

Відповідно до рішень Європейської Ради основною компетентністю на уроках іноземної мови є комунікативна компетентність, оскільки вона забезпечує набуття учнями вміння обговорювати проблеми, доводити власну позицію, виробляти власну точку зору, розвивати критичне і креативне мислення та адаптуватися у мовному середовищі. Тому головною метою навчання іноземної мови є розвиток у школярів здатності використовувати іноземну мову як інструмент спілкування між людьми, тобто розвиток комунікативних навичок. Їх активізація і розвиток на уроках іноземної мови можливі через застосування інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій.

Категорія: Вчителям | Переглядів: 12007 | Додав: оленка | Дата: 2011-12-18

The idea of creating language portfolio is connected with the Common European Framework of Reference for Languages (CEF or CEFR) produced by the Council of Europe in 2001. It provides a common basis for learning -creating language curriculum, examinations, textbooks, etc. It describes learners’ language performance at six levels (A1 and A2 : Basic user, B1 and B2: Independent User, C1 and C2: Proficient User). The European Languages Portfolio developed from the Common European Framework of Reference for Language Learning (CEF), in order to support lifelong language learning and to promote understanding and tolerance across languages and cultures.
Категорія: Вчителям | Переглядів: 1119 | Додав: оленка | Дата: 2011-11-25

Для чого Господь створив вчителя?
Своєю милістю та мудрістю Він призначив нас ДОПОМАГАТИ людям ДІЗНАВАТИСЯ, як зробити навколишній світ кращим та мудрішим.
А ще якась професія відповідає цьому критерію?


З ВСЕЛЮДСЬКИМ СВЯТОМ УСІХ !!!  

Категорія: Вчителям | Переглядів: 419 | Додав: оленка | Дата: 2011-09-30

Процеси міжкультурної інтеграції на національному та міжнародному рівнях обумовили модернізацію змісту мовної освіти в Україні. Мова виступає як засіб пізнання картини світу, прилучення до цінностей, створених іншими народами. Одночасно мова — це ключ для відкриття унікальності і своєрідності власної народної самобутності та історичних досягнень представників інших культур. На сьогодні в українській системі мовної освіти відбулися значні позитивні зміни, як в організаційному, так і в змістовному аспектах. Істотно змінився соціокультурний контекст вивчення іноземних мов.
Категорія: Вчителям | Переглядів: 2777 | Додав: оленка | Дата: 2011-08-25

Перший Всеукраїнський конкурс на найкращий авторський освітній інтернет-сайт (далі — Конкурс) заснований видавництвом «Шкільний світ».
Положення про конкурс читайте далі.
Категорія: Вчителям | Переглядів: 511 | Додав: оленка | Дата: 2011-08-18

Як відомо, вчитель є найважливішою складовою ефективного навчання учнів. A cучасний стан розвитку шкільної системи навчання, умови діяльності навчальних закладів вимагають змін пріоритетів у підготовці вчителів. Тому самоосвіта, як спосіб вдосконалення особистості, є чи не найголовнішим процесом у становленні професійної майстерності учителів, яка об”єднує досвід педагогічної діяльності, творчі та особистісні якості, професійні знання, навички та вміння.
Категорія: Вчителям | Переглядів: 1413 | Додав: оленка | Дата: 2011-08-08

Чому саме мова йтиме про закордонні пісні? Судіть самі: на перегляд фільму у Вас може не бути часу, до читання книги "не доходять руки", але від музики Ви так просто не відбудетеся. Музика всюди: Ви вмикаєте телевізор, і рекламний ролик супроводжує іноземна пісня, перемикаєте канал, а там вже щосили виступає зарубіжний поп-виконавець, сідаєте за кермо, вмикаєте радіо (або свій улюблений CD) і це виявляється пісня англійською. Знайома ситуація? Впевнена, що так. Кожен день, незалежно від нашого бажання, ми стикаємося з цією додатковою можливістю. Чому прослуховування музики можна назвати можливістю для розвитку і вдосконалення мови?
Категорія: Вчителям | Переглядів: 970 | Додав: оленка | Дата: 2011-08-06

1-8 9-16 17-24 25-31