Анкета для рейтингової оцінки якості уроку.
1. Цілеспрямованість уроку: поставлено мету уроку чи ні; вирішені пізнавальні проблеми чи ні – 25 15 10.
2. Зміст уроку: передано багато інформації; дуже мало інформації; «зайва» інформація – 15 10 5
3. Закріплення знань: проблемні питання, діалог, формальне, не проведено – 20 15 10
4. Підготовка вчителя до уроку: підготовлений, підготовлений слабо, не підготовлений – 20 15 10
5. Питання, що змушують учня думати: поставлені, ставлять рідко, не ставлять – 25 20 10
6. Ставлення вчителя до учнів: вимогливе, прискіпливе, байдуже – 20 15 10
7. Ставлення учнів до вчителя: шанобливе, критичне, байдуже – 20 15 10
8. Керування класом: є контакт, вдається вести урок у потрібному руслі, поганий контакт, немає контакту - 25 15 10
9. Врахування психологічних особливостей учнів: є, не завжди, зовсім немає – 25 15 10
10. Манера ведення уроку: захоплююча, упевнена, жива, нудна – 20 15 10
11. Культура мовлення: висока, достатня, низька – 15 10 5
12. Планування уроку: чітке, розпливчасте, безладне, поганий контроль часу – 15 10 5
13. Стимулювання діяльності учнів: є критерії оцінки досягнень, оцінки майже немає, оцінки немає взагалі, діяльність учня без контролю – 25 15 10
14. Темп уроку: високий, низький, роздріблений, немає почуття часу, «провали» - 15 10 5
15. Імпровізаційний початок: вільна композиція уроку, цікаві ходи, запрограмованість – 20 15 10
16. Міжпредметні зв’язки : тісні, слабкі, немає взагалі – 15 10 5
17. Демонстрація вчителем ерудиції та кваліфікації – 15 10 5
18. Результативність уроку: внесок у розиток дітей, розширення їхнього кругозору, завершеність, мету досягнуто чи ні – 25 15 10
Підсумок оцінок як сума балів:
260....350 – відмінно;
220...255 – добре;
150..215 – задовільно;
менш як 150 – незадовільно.
Учитель........................................................................
Клас.......................... Дата...........................................
Предмет.......................................................................
Експерт.......................................................................
Зазвичай, операція суми балів нудна, але вона істотно спрощується, якщо розмножити такі анкети і прямо в них відмічати бали.
Розробники багаторазово вагові коефіцієнти критеріїв, «відриваючи» максимальну кількість балів.
Документ обов’язково підписують, оформляють.
Учитель........................................................................
Клас..............................................................................
Дата..............................................................................
Експерт.......................................................................