Головна » Файли » Статі | [ Додати матеріал ] |
2016-03-31, 1:02 PM | |
В українській мові найбільш вживане слово "помилка" і рідко хто задумується, що помилки бувають різними, а точніше, вони мають різні джерела. Чи є різниця між mistake і error з точки зору вивчення мови? Ось, наприклад, коли учні роблять mistake, то вони помиляються, виходячи з тих знань, якими вже володіють. Причин буває багато - хвилювання, неповне вивчення правила, тощо. Але суть в тому, що дитина має це знати, але все ж помиляється. Коли ж ми говоримо про error, то дитина помиляється через те, що просто не знає цього правила. Що ж робити з помилками? Існує 2 шляхи. Коли учень робить error, то виправляти його недоречно. Треба повторювати матеріал, вчити дещо заново. Якщо ж мова йде про mistake, то учнів треба виправляти. Для цього існує декілька технік: Recast - перетворення - не вказуючи, що учень помилився, вчитель наводить правильній варіант чи переформулює фразу тощо. Elicitation - отримання висновку - за допомогою питань чи прохання переформулювати сказане (написане) вчитель намагається довести учня до висновку, що саме було неправильно і як це змінити. Clarification request - прохання пояснити - вчитель робить вигляд, що не зрозумів і просить переформулювати речення. Metalinguistic feedback - металінгвістичний фідбек - не виправляючи помилку, вчитель за допомогою коментарів та питань направляє учня на самостійні висновки. Explicit correction - явне виправлення - вчитель показує, що учень помилився, наводячи, наприклад, правильну форму дієслова. Repetition - повторення - вчитель просто повторює помилку учня, але акцентує її інтонацією. | |
Переглядів: 961 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |